Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
04-08-2017 20:41
Re.: Opłaty przy korzystaniu karty w innym kraju i innej walucie
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ponownie dziękuję za odpowiedź. Założyłem konto direct z rachunkiem PLN i EUR, w takim razie czy mogę zrezygnować z konta w PLN aby zostało tylko konto walutowe? Tak samo mam zamówioną kartę VISA, ma przyjść za 4-8 dni - czy można z niej zrezygnować? Bo po tym co się od Pana dowiedziałem to znajdzie się ona w koszu na śmieci zaraz po otrzymaniu. W zamian chciałbym zamówić kartę Maestro, ale ogonie chciałbym posiadać TYLKO konto w EUR. Konto w PLN kompletnie mnie nie obchodzi.
Serdecznie pozdrawiam.
Serdecznie pozdrawiam.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-08-2017 21:05
Re.: Opłaty przy korzystaniu karty w innym kraju i innej walucie
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dowolnym oddziale naszego banku będziesz mógł zamknąć konto Direct i kartę Visa.
Dalej będziesz mógł korzystać z konta walutowego i zamówić do niego kartę.
---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »