Odpowiedz

Nowe konto w ING (pierwsze)

[ Edytowane ]

Mam kilka pytań (w ING nie miałem nigdy konta)

1. jak sprawić, żeby zniknął ten napis w 3 linijce

"Otwierasz:
Konto Direct
z Otwartym Kontem Oszczędnościowym" ?

 

Chcę założyć normalne konto, najbardziej podstawowe, nie chcę żadnych dodatkowych (nie tylko nie korzystać z nich, ale w ogóle ich nie posiadać).

 

2. czym spowodowany jest obowiazek dołączenia karty do rachunku, przynajmniej w czasie rejestracji?

 

3. za co przyjdzie mi jeszcze zapłacić z tzw. "obowiązkowych miesięcznych opłat", oprócz 7 zł za mało używaną kartę? Poproszę o niepodawanie linków, lecz średnią kwotę.

 

4. tu gdzie mieszkam nie ma oddziału dlatego muszę wybrać opcję kurier. Ile może trwać rozmowa z nim, czy będę musiał coś podpisywać?

Odpowiedz
0 Lajków
p224
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 778 wyświetleń)

Re.: Nowe konto w ING (pierwsze)

@p224 Konto Direct zakładamy razem z Otwartym Kontem Oszczędnościowym, jeżeli składasz wniosek przez stronę internetową. Jeżeli chciałbyś założyć samo konto Direct to możesz to zrobić w naszym oddziale.
Do konta Direct wydajemy kartę płatniczą.
Bezpłatnie możesz wypłacać pieniądze w naszych bankomatach i Planet Cash. W przypadku wypłaty w pozostałych bankomatach w kraju – w okresie rozliczeniowym pierwsza wypłata będzie bezpłatna, a za każdą kolejną naliczymy 2,50 zł.
Wizyta kuriera nie trwa długo, jest konieczność podpisania odbioru przesyłki.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 737 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy