28-10-2017 00:26
Witam, jestem użytkownikiem ING Banku od paru dobrych lat lecz z przykrością muszę oświadczyć że oferta ING jest coraz mniej atrakcyjna w stosunku do konkurencji. Klient ma do wyboru albo konto Direct lub Komfort. Uważam, że to zdecydowanie za mało. Brakuje oferty, gdzie po spełnieniu jakiś warunków mamy za darmo np: wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce za 0zł (kartą lub Blikiem), kartę za 0zł itp.
W Alior Banku jest konto "jakże osobiste" gdzie za wpływ na konto kwoty 1500zł mamy konto za 0zł oraz otrzymujemy:
- darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce kartą/Blikiem
- 5 przelewów natychmiastowych.
W Banku Millennium jest konto 360, gdzie za wpływ na konto 1000zł otrzymujemy:
- konto za 0zł
- kartę za 0zł (po dokonaniu 1 płatności kartą/Blikiem (na dowolną kwotę)
- wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.
W ING za to trzeba zapłacić 12zł/m-c + 7zł za kartę jeśli nie zrobi się obrotu na kwotę 300zł. Na dodatek większość banków w Polsce, za wypłatę pieniędzy z dowolnego bankomatu Blikiem nie pobiera żadnych opłat, w ING tylko raz można wykonać to bezpłatnie, później 2,50zł.
Myślę, że czas zmienić ofertę Banku, ponieważ nie jest już atrakcyjna i odbiega od panujących trendów. Pozdrawiam
30-10-2017 15:47
Może nie na wszystkim z powyższych mi zależy (przelewy natychmiastowe), natomiast faktycznie oferta ING trochę "skostniała"...
05-11-2017 00:08
05-11-2017 07:17
Zgadzam się z użytkownikiem @jakubus03
Oferta może nie jest mega rewelacyjna, ale sam bank zapewnia bezpieczeństwo, dzięki bardzo dobrej strategii. Jeżeli nasi użytkownicy lokują oszczędności w ING mogą spać spokojnie.
Zapraszam do lektury.
07-11-2017 05:46
07-11-2017 15:52
Pracujemy nad ofertą takiego konta, natomiast nie znamy jeszcze konkretnego terminu w którym udostępnimy je dla klientów. Zgodnie z ustawą musi się ono pojawić najpóźniej do 8 sierpnia 2018 roku. Jeżeli coś się zmieni to na pewno damy znać
08-11-2017 06:01
08-11-2017 11:19 | Edytowano: 08-11-2017 11:24
Odświeżenie jest konieczne, gdyż Direct w podstawie nie dostarcza nam za wiele i nawet gdy skorzystamy z Konforta, to życia nam to nie ratuje. Byłem posiadaczem konta premium, które tak naprawdę jest jak direct, tylko ma inna infolinie + darmowe bankomaty (z tego co pamietam) .Brakuje w tym wszystkim "nagradzania" klienta za aktywne korzystanie z konta. Nie potrzebne jest kolejne rozwiązanie, które będzie podstawą a za każde 5zł będziemy mogli sobie aktywować bankomaty, dobry % na lokacie itp.
Używam wielu rozwiązań z palety ING, aktywnie korzystam i generuje duży ruch. I nic za to nie mam. Podczas gdy inne banki nagradzają za to klienta.
(sprzedaż allegro, wynagrodzenia, zaliczki, kupno allegro, płatności kartą ok 7-12 dziennie)
Zmiana banku to nie jest łatwy krok, pozostawienie historii, zmiana kart, subskrypcji i innych zależnych, dlatego obserwuje i podziwiam i czekam na refresza ;]
09-11-2017 11:31
@Konto usunięte Dzięki, że z nami jesteś Ostatni czas to sporo zmian w naszym banku, dlatego Twoje sugestie są jak najbardziej w temacie. Przekazałem je osobom, które się tym zajmują. Mam nadzieje, że dalsze zmiany przypadną Wam do gustu.
09-11-2017 13:08
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
6 | |
6 | |
4 |