07-09-2019 16:44
08-09-2019 17:07
@sara941 Wpłaty na konto, na którym jest aktywne zajęcie, księgujemy od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00. Wpłaty możesz robić w naszych wpłatomatach i urządzeniach sieci Planet Cash, przy których jest informacja, że klienci ING mogą tutaj wpłacać swoje pieniądze. Nie znamy jednak czasu realizacji wpłaty za pomocą firmy zewnętrznej Euronet.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.