21-01-2022 10:44
Ing Bank wypowiedział naszej firmie umowę na prowadzenie rachunku.
Konto zostanie zablokowane 24-tego stycznia 2022
Złożyliśmy reklamację.
Przewidywany czas rozpatrzenia reklamacji to 11 lutego 2022.
Jaki to ma sens??
21-01-2022
23:07
– ostatnio edytowany
21-01-2022
23:36
przez
IlonaU
Polecam po prostu założyć konto w innym banku. Wbrew marketingowemu bullshitowi ING to bank bardzo nieprzyjazny przedsiębiorcom.
22-01-2022 21:14
Na reklamację odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Odpowiedz może być wcześniej, niż jej przewidywany czas. Proszę podaj numer zgłoszenia, przekażę je do odpowiedniego działu z prośbą, o jak najszybszą odpowiedz.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025