Odpowiedz

Czas reakcji

Ing Bank wypowiedział naszej firmie umowę na prowadzenie rachunku.

Konto zostanie zablokowane 24-tego stycznia 2022

Złożyliśmy reklamację.

Przewidywany czas rozpatrzenia reklamacji to 11 lutego 2022.

Jaki to ma sens?? 

Odpowiedz
0 Lajków
RafałL
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-01-2022
Wiadomość 1 z 3 (3 494 wyświetleń)

Re.: Czas reakcji

[ Edytowane ]

Polecam po prostu założyć konto w innym banku. Wbrew marketingowemu bullshitowi ING to bank bardzo nieprzyjazny przedsiębiorcom.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (3 467 wyświetleń)

Re: Czas reakcji

Na reklamację odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe. Odpowiedz może być wcześniej, niż jej przewidywany czas. Proszę podaj numer zgłoszenia, przekażę je do odpowiedniego działu z prośbą, o jak najszybszą odpowiedz.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (3 400 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy