Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam, jak w temacie. Otrzymałam wypłatę a od środy czekam na odpowiedź z banku. Mam swoje zobowiązania a nie mogę korzystać z własnych pieniędzy, czy to jest normalne?
Nr reklamacji 104153/032024
Chyba czas pożegnać się z tym bankiem
Odpowiedz
0 Lajków
kasia1996
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-03-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 932 wyświetleń)

Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Skierowaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 556 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Widzę, że się coś zmienia. Czy ING może potwierdzić te wiadomości o zwiększeniu limitu na BLIK?

 

https://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-zwiekszyl-limity-wybranych-przelewow-8850500.html

 

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy