Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak uprawnień do obciążania rachunku

Witam, jak w temacie. Otrzymałam wypłatę a od środy czekam na odpowiedź z banku. Mam swoje zobowiązania a nie mogę korzystać z własnych pieniędzy, czy to jest normalne?
Nr reklamacji 104153/032024
Chyba czas pożegnać się z tym bankiem
Odpowiedz
0 Lajków
kasia1996
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-03-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 422 wyświetleń)

Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Skierowaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1121
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 046 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Re.: Private banking - kryteria (suma inwestycji)

Inwestycje to suma wartości wynikających z inwestycji w fundusze inwestycyjne lub produkty oparte o fundusze inwestycyjne, produkty strukturyzowane, produkty ubezpieczeniowe o charakterze inwestycyjny

...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy