19-03-2020 17:24 | Edytowano: 19-03-2020 17:26
Dzień dobry,
1) Czy występuje obecnie jakiś problem z wysyłaniem automatycznym maili z dokumentami podczas zakładania konta w banku przez internet? Maila podaję na 100% dobrego (próbowałem na gmailu i o2.pl)? W formularzu jest podane, że po naciśnięciu przycisku "dalej" otrzyma się wzory umów, regulaminów itp. na maila, a niestety nic takie się nie dzieje. Teraz jedynym wyjściem dla mnie jest skłamanie i zaznaczenie "Potwierdzam, że przed zawarciem Umowy, Bank przekazał mi elektronicznie wzór Umów, Regulaminy, wyciąg z Tabeli Opłat i Prowizji. " po czym nie jest wcale pewne, że na koniec umowa dojdzie na mojego maila skoro regulaminy nie doszły.
2) Czy weryfikacja tożsamości w banku to jedynie pokazanie dowodu osobistego czy trzeba coś podpisywać? Nie byłoby to normalnie problemem, ale w tych szalonych "wirusowych czasach" czym mniej kontaktu z ludźmi, którzy mają kontakt z wieloma klientami dziennie tym lepiej.
3) Czy dowód jest skanowany na miejscu czy jest jedynie sprawdzana zgodność z tym co jest podane w formularzu?
Dziękuję.
edit: Automat emailowy zaczął po kilku godzinach chyba działać więc 1) się wyjasniło, dalej aktualne pozostają pytania 2) i 3).
20-03-2020 20:30
Czlek w oddziale poprosimy Cię o okazanie dokumentu i o złożenie wzoru podpisu.
Specjalista na miejscu zeskanuje również Twój dowód osobisty.
Ze względu na obecną sytuację zwracamy szczególną uwagę na przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i regularnie dezynfekujemy powierzchnie w placówkach.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |