16-07-2016 12:52
Witam,
przystąpiłem do promocji "Bądź aktywny, poleć konto znajomemu" (byłem osobą polecającą, pobrałem kod promocyjny ING BankOnLine i wraz z osobą, którą polecałem udałem się do placówki banku w celu otwarcia rachunku w dniu 02.06.2016 r.), wykonałem transakcje na kwotę ponad 300 zł, z których ostatnia została rozliczona 06.06.2016 r. Także osoba polecana wykonała wskazane w regulaminie transakcje, które zostały już rozliczone.
Moje pytanie brzmi czy poprawnie interpretuję § 4 ust. 4. tj. "Nagrody Bank będzie wypłacał od lipca 2016 roku do września 2016 roku – do 15 dnia miesiąca następującego po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie."
Czy w takim razie nie powinienem otrzymać nagrody do 15 lipca 2016 r.?
Pozdrawiam.
17-07-2016 12:20
@marcinkowski Prosimy o wysłanie do nas w tej sprawie wiadomości przez bankowość internetową. Sprawdzimy to dla Ciebie.
05-09-2016 10:06
Oekj ziomsy
Troche że tak powiem pofilozofuje, oka loko
Dobra mam pytanko bo jeszcze mnie to trochę nurtuję, czy wasz bank moge komuś polecić, no włąśnie mam w tym
pewien problem ezytencjalny że tak powiem, okej myślę wiec jestem czy to już filozof czy już nie, wiec czemu to
tu pisze, ponieważ jak wspomniałem będe torchę filozofował, no właśnie ... Więc w czym jest problem no i tu
rodzi się pytanie... Wasz bank jak wspomniałem ma regulamin prawda, więc go nie przeczytałem wiecie Tak tak
robią ludzie nie czytają i ufają wiec coś za coś.. Ufam wam że jest w porządku. rozumiecie mnie... okej...
Okea czy już nie, dobra trochę rozwinę moją teze bo przecież mogę czyż nie Czym jest zaufanie, wicie to bo
macie logo i z tego słyniecie, reklamując to Okej troche to przeinterpretuje dla was zaufaj a zaufaj to dwie
rózniece w sumie, jak to? Otuż jestecie Corporaciom ocho ang Też znam Dobrze wiec nie jestem w cień bity
lekko ujmując Wiec chciałem się zapytać czy dobrze uregulowałem rachunek, hmm ja wiem że dobrze ale czy wy
dobrze odciągnelicie mi opłaty bo nie wiem Więc mniej wiecej moge się domyślać lecz, mam do was zaufanie i
chciałbym żebyście mi to że tak powiem wytłumaczyli na ludzki rozum
Ach mam sentyment do zierząt lubie koty wiecie Lwiątko to fajne jest w waszym logo wiec wiecie to nie safarii a no własnie miasto camon
Podpisano Krzysztof Ruksza.
06-09-2016 17:53
Cieszymy się, że masz do nas zaufanie, a do tego sentyment do kotów Aż lew się zarumienił, ale na szczegółowe pytania będziemy w stanie precyzyjniej odpowiedzieć, w bezpośredniej rozmowie. Prosimy skontaktuj się z nami 32 357 00 69 albo wskaż numer, na który możemy zadzwonić.
20-09-2016 15:25
Jeśli jesteście zadowoleni z konta w naszym banku, możecie je polecić znajomym. Można zyskać: Ty nawet 1000 zł, każdy Twój znajomy - 50 zł. Warto zerknąć na stronę akcji: http://www.ingbank.pl/promo/aktywni
20-09-2016 15:38
Bank dawny Śląski, obecnie częściej Ing. to powoli nieradząca sobie z problemami otoczenia i kryzysu instytucja. Nie ma wizji, ani strategii. Miele w kóło MOJĄ BANKOWOŚĆ, co nie daje żadnej spodziewanej ani propagandowo, ani ekonomicznie korzyści. Traci klientów. Karze im placić za posiadane konto 30zł miesięcznie lub stawia warunki przychodów powyżej 10tyś. i zablokowanie na koncie sumy 150tyś. To nie bank, lecz marny chciwy lombard. Uciekacie, póki można, korab
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |