07-11-2025 02:31
W dniu 03.11 wpłaciłam 3620zł w urządzeniu Planet Cash. Pojawił się komunikat awaria modułu wpłat. Karta została zwrócona, ale banknoty nie. Wpłata nie została zaksięgowana. Wydruku potwierdzenia nie otrzymałam. Reklamacja została zgłoszona poprzez formularz i otrzymała numer 102306/112025. Termin oczekiwania na odpowiedź banku to 25.01.2025. Czekam już na odpowiedź zwrotną parę dni i niestety nie jestem w stanie czekać dłużej, potrzebuję pieniędzy jak najszybciej.
07-11-2025 08:22
Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Przekazałam do zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |