- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Aktywacja konta i wypowiedzenie umowy
13-08-2017 12:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakiś czas temu zostałam namówiona przez Pana z ing, na załozenie konta Konto z Lwem Direct, jednakże bardzo tego żałuję i wiem, że nie będe z niego korzystała i konta nie aktywowałam. Czy są jakieś konsekwencje braku aktywacji konta?
Ponadto chciałabym rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym i tu moje pytanie: Czy mogę rozwiązać umowę, kiedy jeszcze nie otrzymałam żadnej karty płatniczej? (dodatkowo pan, który namawiał mnie do założenia konta poinformował mnie, że kartę dostane jeżeli sama będe chciała ją zamówić, jednakże w umowie widnieje karta Nowy Zbliżak VISA).
Czy jest jakiś sposób na pozbycie się konta i jak najszybsze zerwanie umowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-08-2017 00:49
Re.: Aktywacja konta i wypowiedzenie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konto zamkniesz natychmiastowo w momencie wizyty w oddziale i bez żadnych konsekwencji. Na miejscu pracownik zweryfikuje, czy zamawiana była karta do rachunku, czy tez nie. Jeżeli karta została wydana to zostanie zastrzeżonna.
Czy możesz podzielić się informacja na jaki inny bank padł wybór?.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość