Konkursy

Odpowiedz

Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa”

[ Edytowane ]
Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa

Obowiązuje od 19 grudnia 2024 r.

 

§1 Wprowadzenie

  1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, przy ul. Sokolskiej 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód, Wydział VIII Gospodarczy pod numerem KRS 0000005459, o kapitale zakładowym w kwocie 130 100 000,00 zł oraz kapitale wpłaconym w kwocie 130 100 000,00 zł, NIP 634-013-54-75, zwany w dalszej części niniejszego Regulaminu "Organizatorem".
  2. Konkurs jest ogłaszany i organizowany za pośrednictwem strony konkursowej pod adresem: https://www.facebook.com/INGPolska/ (zwanych dalej „Stroną Konkursową”).
  3. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem") jest wiążący dla Organizatora oraz uczestników (zwanych dalej „Uczestnikami”), reguluje zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie, prawa i obowiązki Organizatora oraz Uczestników Konkursu.
  4. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą gry losowej przewidzianej w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
  5. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani też tworzony we współpracy z serwisem społecznościowym Facebook. Serwis ten nie ponosi odpowiedzialności w związku z organizacją konkursu. Wszelkie informacje i dane przekazywane przez Uczestników w ramach Konkursu przekazywane są Organizatorowi, a nie serwisowi Facebook.

§2 Przedmiot i czas trwania Konkursu

  1. Przedmiotem Konkursu jest udzielenie odpowiedzi na zadanie konkursowe
    "Jak na co dzień asystuje Ci fajny lew, czyli aplikacja Moje ING? Opisz sytuację, w której aplikacja Moje ING pomogła Ci w codziennym życiu, podpowiedziała, przypomniała lub wyręczyła w jakiejś sprawie”, w komentarzu pod postem konkursowym na stronie  www.facebook.com/INGPolska  zwanej dalej – „Zgłoszeniem”.
  2. Spełnienie wszystkich czynności wymienionych w §3 jest warunkiem uczestnictwa w konkursie.
  3. Ocenie Komisji konkursowej podlega Zgłoszenie.
  4. Konkurs rozpoczyna się dnia 19.12.2024 roku o godz. 15:00 i kończy się w dniu 31.01.2025 roku o godz. 23:59.
  5. Wyniki konkursu opublikowane zostaną 14.02.2025 roku poprzez oznaczenie zwycięzcy w komentarzu pod postem konkursowym na Facebooku. Zwycięzca zostanie również poinformowany o wygranej poprzez wiadomość prywatną przesłaną na jego profil na Facebooku wraz z prośbą o podanie adresu e-mail niezbędnego w dalszej korespondencji ze zwycięzcą.

§3 Uczestnictwo w Konkursie

  1. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
  2. W Konkursie mogą uczestniczyć pełnoletnie osoby fizyczne będące konsumentami tj. osobami, które uczestniczą w Konkursie bez związku z ich działalnością gospodarczą lub zawodową, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, które przystąpiły do Konkursu zgodnie z  ust. 3.
  3. Osoba, o której mowa w ust. 2 przystępuje do Konkursu, stając się jego Uczestnikiem poprzez łączne spełnienie następujących warunków:
    a)  wejście na stronę konkursową: https://www.facebook.com/INGPolska/ 
    b)  kliknięcie w post konkursowy oraz zapoznanie się i akceptacja Regulaminu Konkursu
    c)  przesłanie Zgłoszenia w komentarzu posta konkursowego na Facebooku w czasie trwania konkursu określonym w § 2 ust. 4.
  4. Przed przystąpieniem do Konkursu Uczestnik zobowiązuje się zapoznać i zaakceptować Regulamin Konkursu. Uczestnik zobowiązany jest przestrzegać niniejszego Regulaminu. Przesłanie Zgłoszenia jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się i akceptacją przez Uczestnika Regulaminu.

§4 Przebieg Konkursu

  1. Spośród przesłanych Zgłoszeń, komisja konkursowa wybierze: 15 nagród głównych (słownie: piętnaście) i 20 nagród dodatkowych (słownie: dwadzieścia) jako jej zdaniem najbardziej ciekawe, kreatywne i oryginalne prace. Uczestnicy będący autorami wybranych przez komisję Zgłoszeń stają się zwycięzcami konkursu.
  2. Decyzje o wyborze zwycięzców, o których mowa w ust. 1, podejmowane są przez komisję konkursową, która składa się z 3 członków wskazanych przez Organizatora.

§5 Nagroda dla zwycięzcy

  1. Fundatorem nagrody w Konkursie jest Organizator.
  2. Nagrodą główną w konkursie są dwie e-karty podarunkowe Unlimited, umożliwiające dokonanie płatności za roczne członkostwo Unlimited w sieci Cinema City, o łącznej wartości 1299,98 zł .Nagrodą dodatkową jest jedna e-karta podarunkowa Unlimited, umożliwiająca dokonanie płatności za roczne członkostwo Unlimited w sieci Cinema City, o wartości 649,99 zł. W konkursie przyznamy 15 nagród głównych i 20 nagród dodatkowych   Nagroda zostanie przesłana na adres e-mail, wskazany przez zwycięzcę za pomocą wiadomości, o której mowa w § 2 ust. 5.
  3. Zwycięzcy nagrody głównej przyznana zostaje również dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości: 144 zł  dla wartości nagrody  1299,98 zł, a zwycięzcy nagrody dodatkowej przyznana zostanie dodatkowa nagroda Pieniężna w wysokości 72 zł dla wartości nagrody 649,99zł  z zastrzeżeniem, że kwoty te nie podlegają wypłacie na rzecz zwycięzcy, lecz zostaną przeznaczone na pokrycie podatku od wygranej w Konkursie, o którym mowa w ust.6.Zwycięzcy nie przysługuje prawo zamiany nagrody, w tym jej wymiany na ekwiwalent pieniężny.
  4. Równowartość przyznanej nagrody stanowi przychód z wygranych w konkursie podlegający opodatkowaniu zryczałtowanym 10% podatkiem dochodowym od osób fizycznych - zgodnie z art.30 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. Organizator konkursu zobowiązany jest do obliczenia, pobrania i odprowadzenia do właściwego urzędu skarbowego kwoty podatku, stosownie do przepisu art.41 ust.4 w/w ustawy.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do wydłużenia trwania konkursu i przyznania wyróżnień w konkursie dla uczestników nienagrodzonych nagrodą główną, na takich samych zasadach jak Zwycięzcy.

§6 Szczegółowe zasady i warunki prawne Konkursu
  1. Przesłanie Zgłoszenia zgodnie z zasadami wskazanymi w § 3 ust. 3 Regulaminu jest równoznaczne z prezentacją danych identyfikacyjnych Uczestnika (nazwy użytkownika z serwisu Facebook) w komentarzu posta konkursowego na https://www.facebook.com/INGPolska/ 
  2. Uczestnicy mogą zgłaszać do Konkursu Zgłoszenia wyłącznie własnego autorstwa. Zabronione jest w szczególności wykorzystywanie cudzych Zgłoszeń.
  3. Zabronione jest zamieszczanie przez Uczestników w Zgłoszeniu jakichkolwiek treści, które naruszają dobre obyczaje, obowiązujące prawo lub naruszają jakiekolwiek prawa osób trzecich. Zgłoszenia zawierające takie treści nie będą dopuszczane do Konkursu.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji w każdym czasie Zgłoszeń pod kątem zawartości treści zakazanych, o których mowa powyżej w ust. 2 i 3, a w razie stwierdzenia takich treści, do wykluczenia Uczestnika dopuszczającego się naruszeń, na każdym etapie Konkursu. W takim przypadku Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji zgodnie z § 8 Regulaminu.
  5. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie autorskich praw majątkowych i/lub osobistych osób trzecich w związku z przesłanym Organizatorowi Zgłoszeniem.
  6. Zgłoszenia nie będą wykorzystywane przez Organizatora w prowadzonej działalności gospodarczej.

    §7 Przetwarzanie danych osobowych
  1. ING Bank Śląski S.A. informuje, że jest administratorem danych osobowych Uczestników przetwarzanych w celu przeprowadzenia Konkursu. Uczestnik przekazuje dane dobrowolnie, jednak ich przekazanie jest, zgodnie z tym Regulaminem, wymogiem uczestnictwa w konkursie.
  2. Organizator przetwarza następujące dane Uczestników: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, nazwę użytkownika podaną w serwisie Facebook w celu związanym z przystąpieniem do Konkursu, wykonania praw i obowiązków związanych z Konkursem, a następnie w okresie archiwizacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do nich, prawo żądania ich sprostowania w przypadku, gdy są nieaktualne lub niezgodne z rzeczywistością. W przypadkach pr­­­­zewidzianych prawem ma prawo żądać ograniczenia ich przetwarzania lub usunięcia, a także prawo do przenoszenia danych oraz zgłoszenia sprzeciwu.
  3. Uprawnienia Uczestników i pozostałe informacje wymagane przepisami prawa o danych osobowych, w tym o Inspektorze Ochrony Danych Banku oraz organie nadzorczym tj. Prezesie Urzędu Ochrony Danych Osobowych, do którego można złożyć skargę,  dostępne są pod linkiem: https://www.facebook.com/INGPolska/about_privacy_and_legal_info

§8 Reklamacje

  1. Uczestnik może złożyć reklamację:
    a) w postaci elektronicznej:
    - na skrzynkę e-mail: socialmedia@ing.pl,
    - przez system bankowości internetowej ING Banku Śląskiego, o ile Uczestnik jest użytkownikiem tego systemu, zgodnie z zasadami przewidzianymi w regulaminie systemu bankowości internetowej
    b) ustnie:
    - telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 − dla telefonów stacjonarnych i komórkowych (koszt połączenia wg stawek operatora)
    - osobiście w placówce bankowej
    c) w postaci pisemnej:
    - pocztą na adres ING Bank Śląski S.A., ul. Sokolska 34, Super Circle Contact Centre, 40-086 Katowice,
    - osobiście w placówce bankowej wykonującej tę czynność i powinien to zrobić niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, które budzą jego zastrzeżenia.
  2. W treści reklamacji Uczestnik powinien podać swoje:
    a) imię i nazwisko,
    b) adres korespondencyjny lub e-mail, w zależności od wybranego sposobu odpowiedzi zgodnie z pkt. 3,
    c) numer telefonu,
    d) uzasadnienie reklamacji.
  3. Uczestnik może wybrać następujące sposoby odpowiedzi:
    a) W postaci elektronicznej:
    - przez system bankowości internetowej o ile Uczestnik jest użytkownikiem tego systemu, zgodnie z zasadami przewidzianymi w regulaminie systemu bankowości internetowej;
    - na skrzynkę e-mail Uczestnika, wskazaną w zgłoszonej reklamacji,
    b) w formie papierowej listem na adres korespondencyjny
  4. Organizator przesyła odpowiedź w sposób, jaki Uczestnik wybierze podczas składania reklamacji.
  5. Organizator udzieli odpowiedzi niezwłocznie - nie później niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w tym terminie, może on zostać wydłużony - nie może przekroczyć 60 dni od daty otrzymania reklamacji. Poinformujemy Cię o przyczynach opóźnienia, wskażemy okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia reklamacji i przedstawimy nowy termin zakończenia postępowania reklamacyjnego.
  6. W trakcie postępowania reklamacyjnego Organizator może zwrócić się do Ciebie o przedstawienie dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów. W takim przypadku Organizator może się z Tobą skontaktować telefonicznie.
  7. W przypadku nieuznania reklamacji przez Organizatora Uczestnik ma prawo złożenia odwołania do Organizatora.

§9 Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie https://www.facebook.com/INGPolska/  w opisie posta konkursowego, a uczestnik może przed przystąpieniem do konkursu oraz w trakcie jego trwania Regulamin pobierać, przechowywać i odtwarzać.
  2. Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konkursie poprzez wysłanie e-maila na facebook-CC@ing.pl z informacją o takiej rezygnacji. Rezygnacja w przypadku zwycięzcy, powoduje utratę prawa do przyznanej nagrody, która pozostaje wówczas do wyłącznej dyspozycji Organizatora.
  3. Ewentualne spory w związku z realizacją Konkursu organizowanej przez Bank mogą być rozstrzygane w trybie pozasądowym. Wnioski można składać do:
    - Rzecznika Finansowego, strona: www.rf.gov.pl. Rzecznik działa zgodnie z ustawą o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym;
    - Arbitra bankowego działającego przy Związku Banków Polskich, strona: www.zbp.pl/dla-konsumentow/arbiterbankowy/dzialalnosc. Arbiter rozstrzyga spór i wydaje swoje orzeczenie zgodnie z regulaminem bankowego arbitrażu konsumenckiego.
  4. Konsument, który ma miejsce zamieszkania na terenie państwa członkowskiego Unii Europejskiej, w związku z realizacją Konkursu przez internet, ma prawo - w celu rozstrzygania sporów w trybie pozasądowym - skorzystać z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów. Platforma ta nosi nazwę platformy ODR (skrót z języka angielskiego: online dispute resolution), i jest dostępna na stronie http://ec.europa.eu/consumers/odr/. W trybie pozasądowym skargi rozpatrywać może tylko jeden z uprawnionych podmiotów ( zwany podmiotem ADR ) i tylko wówczas, gdy Bank i Klient indywidualny wcześniej zgodzą się na rozpatrzenie sprawy przez określony podmiot ADR, zgodnie z jego regulaminem. Wykaz podmiotów uprawnionych znajduje się na ww. stronie internetowej Platformy ODR. Powyższe nie narusza uprawnienia do skierowania wniosku do Arbitra bankowego albo Rzecznika Finansowego. O ile regulamin podmiotu ADR to przewiduje, Bank - w celu rozstrzygania sporów w trybie poza sądowym - może skorzystać z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów i złożyć wniosek o wszczęcie takiego postępowania pozasądowego przeciwko klientowi, jeśli klient indywidualny oraz Bank wcześniej zgodzą się na rozpatrzenie sprawy przez określony podmiot ADR, zgodnie z jego regulaminem, a przepisy prawne wyłączają takiej możliwości.
  5. Konsument może również zwrócić się o pomoc do rzecznika konsumenta (miejskiego lub powiatowego).
  6. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów związanych z wykonywaniem Konkursu jest sąd właściwy miejscowo ustalony zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Zespół_ING
Administrator
Administrator icon
520
400
30-10-2015
Wiadomość 1 z 2 (2 760 wyświetleń)

Re.: Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa”

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
589
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (288 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa”

Jak dałem się nabrać na wyłudzenie płatności i moje karty zostały zablokowane (na szczęście!) przez bank, to wirtualna karta w aplikacji pomogła mi. Blokada była na 3 dni przed moimi wymarzonymi wakac...

10-01-2025
Re: Zmiana kolejności kont

Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.

10-01-2025