12-04-2017 21:07
Witam! Zamówiłam nową kartę z wizerunkiem, ale nie dostałam żadnej informacji ile będę na nią czekać, pieniądze z konta też nie zostały pobrane. Była tylko akceptcja i że projekt poszedł do realizacji. Czy mogę uzyskać informację odnośnie tego, czy w takim razie karta w ciągu najbliższych dni do mnie dotrze? Kiedy zostają pobrane pieniądze za nową kartę? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
13-04-2017 21:20
Nową kartę dostarczymy do 8 dni roboczych od momentu zamówienia karty. Wyślemy ją listem zwykłym pocztą. Opłatę pobierzemy pod koniec miesiąca.
Przykro nam, że Cię to spotkało. W tej sprawie skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 32 357 00 69. Specjaliści w sprawach związanych z bezpieczeństwem dostępni są przez cały czas.
29-04-2024Witam pilnie potrzebuje pomocy poniedziałek ktoś włamał się na moje konto zmienił nr.tel i hasło do logowania proszę pilnie o pomoc!!
29-04-2024