23-05-2017 12:55
Już kilkakrotnie zdarzają się awarie ING miałem sam takie zdarzenie kilkakrotnie przy kasię zę nie mogłem zapłacić kartą VISA czy Mater Card do konta Proponuje wprowadzenie Transakcji offline tylko po podaniu podpisu i pinu w trakcie awarii w Banku lub na łączu limit to 300zł dla kart do konta po wyrażeniu zgody klienta żę zgadza się na Transakcji offline
24-05-2017 13:15
Niestety, nie jest to możliwe do zaoferowania. Systsem płatniczy opiera się na współpracy banku, operatora i akceptanta. Nie ma możliwości jednoznacznie stwierdzić ogólnie czy w przypadku braku akceptacji płatności nie działa system bankowy, system Visa lub Mastercard czy też oparator terminali. W przypadku konkretnej transakcji moglibysmy stwierdzić które ogniwo nie zadziałało. Nie daje to jednak możliwości zaproponowania sugerowanego rozwiązania.
Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |