23-09-2020 11:30
Witam,
od jakiegoś czasu mam problem ze zmianą wizerunku karty, za każdym razem pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych". Karta nie traci ważności. Co jeszcze może być przeszkodą?
24-09-2020 18:35
@paulinazap Nie powinnaś mieć problemu ze zmianą wizerunku karty. Abyśmy mogli sprawdzić sytuację w Twojej bankowości internetowej, napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |