18-11-2018 16:50
18-11-2018 16:56
@Rak37 Niestety tutaj nie sprawdzimy sytuacji na Twoim koncie. Zadzwoń do nas pod numer +48 32 357 00 69
lub jutro po godzinie 8.00 zaloguj się na czata w Moim ING - specjalista sprawdzi od razu co się dzieje.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |