Odpowiedz

Płatność w internecie

Witam, mam pewien problem ,a mianowicie podczas dodawania karty do rat (juz przyznanych) ,odrzuca mi ją ,wszystko dobrze wpisuje juz 20raz ,miałem juz taką sytuację ,gdy chciałem w grze virtualnej zapłacic i wyskoczyło mi ,że mój bank nie obsługuje mojej karty z tym ,ktoś coś wie? do banku nie moge zadzwonic bo juz za pozno

Odpowiedz
0 Lajków
Wiktor116
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-07-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 512 wyświetleń)

Re: Płatność w internecie

W internecie możesz zapłacić np. kartą kredytową, kartką debetową do konta, kartą wirtualną. Sprawdź ustawienia limitów transakcyjnych na swojej karcie dla płatności w internecie. Po zalogowaniu do Mojego ING wejdź w Moje finanse> Karta> Limity transakcyjne> Edytuj limity. Jeśli limit jest ustawiony na 0 zł lub jest zbyt niski to dlatego system odrzuca tę transakcję. Jeśli po zmianie dalej będziesz miał kłopoty z płatnością to możliwe, że odbiorca nie akceptuje danej karty lub jest inny problem. W tej sytuacji zadzwoń do nas 32 357 00 12. Sprawdzimy to.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
531
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 441 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat wciągnął pieniądze

Cześć wszystkim,

 

Niestety w zeszły czwartek wpłatomat planetcash wciągnął mi 15200zł Emotikon: Smutny

 

Od razu zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem reklamację. Pan powiedział że sprawa najpewnie zostanie wyjaśniona w

...

19-03-2024
Re: Błędna obsługa prośby o przelew BLIK

Błąd nie jest po naszej stronie, lecz tak jak słusznie zauważyłeś po stronie mBanku. Według informacji, jakie pozyskaliśmy, zostanie niebawem również poprawiony. Dziękujemy za zgłoszenie.

19-03-2024
Re: Aplikacja mobilna i narzędzia śledzące innych firm

Bo to nie jest natywna aplikacja, to tylko lekko zmodyfikowany widok strony mobilnej umieszczony w „aplikacji”.

19-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy