- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Płatność w internecie
09-07-2018 21:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam pewien problem ,a mianowicie podczas dodawania karty do rat (juz przyznanych) ,odrzuca mi ją ,wszystko dobrze wpisuje juz 20raz ,miałem juz taką sytuację ,gdy chciałem w grze virtualnej zapłacic i wyskoczyło mi ,że mój bank nie obsługuje mojej karty z tym ,ktoś coś wie? do banku nie moge zadzwonic bo juz za pozno
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-07-2018 20:36
Re: Płatność w internecie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W internecie możesz zapłacić np. kartą kredytową, kartką debetową do konta, kartą wirtualną. Sprawdź ustawienia limitów transakcyjnych na swojej karcie dla płatności w internecie. Po zalogowaniu do Mojego ING wejdź w Moje finanse> Karta> Limity transakcyjne> Edytuj limity. Jeśli limit jest ustawiony na 0 zł lub jest zbyt niski to dlatego system odrzuca tę transakcję. Jeśli po zmianie dalej będziesz miał kłopoty z płatnością to możliwe, że odbiorca nie akceptuje danej karty lub jest inny problem. W tej sytuacji zadzwoń do nas 32 357 00 12. Sprawdzimy to.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość