07-06-2016 21:36
Cześć, pomyślałem że ułatwię sobie życie i zamówię kartę Visa NFC.
Problem w tym, że dostaję błąd o poniższej treści:
Sprawdź czy podany operator został wybrany prawidłowo oraz czy numer telefony został wpisany poprawnie
Co ciekawe, numer telefonu jest zweryfikowany prawidłowo w poprzednim oknie, tam gdzie się go wpisuje.
Mam abonament w Orange i telefon z wsparciem NFC (Samsung Galaxy S6).
Proszę o porady.
08-06-2016 17:37
@gienq Nie otrzymaliśmy podobnych zgłoszeń w tym temacie.
Chciałabym pomóc i to wyjaśnić, natomiast poprzez forum nie mam takiej możliwości. Skontaktuj się z nami - 32 357 00 12 i sprawdzimy te informacje.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |