08-05-2019 20:55
09-05-2019 19:50
Nie powinno być kłopotu z płatnością kartą w internecie.
Proszę, sprawdź czy limity dla płatności internetowych ustalone są na odpowiednią kwotę. Możesz je sprawdzić w swojej bankowości. W tym celu wybierz: Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Karta kredytowa/Limity transakcyjne.
Jeśli limity będą prawidłowo ustalone, a mimo to nie będziesz mógł zapłacić - proszę o kontakt z nami przez czat w Moim ING.
Sprawdzimy jaki jest powód odrzucenia płatności.
Czatujemy w dni robocze od 8:00 do 24:00 i w soboty od 8:00 do 22:00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |