08-05-2019 20:55
09-05-2019 19:50
Nie powinno być kłopotu z płatnością kartą w internecie.
Proszę, sprawdź czy limity dla płatności internetowych ustalone są na odpowiednią kwotę. Możesz je sprawdzić w swojej bankowości. W tym celu wybierz: Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Karta kredytowa/Limity transakcyjne.
Jeśli limity będą prawidłowo ustalone, a mimo to nie będziesz mógł zapłacić - proszę o kontakt z nami przez czat w Moim ING.
Sprawdzimy jaki jest powód odrzucenia płatności.
Czatujemy w dni robocze od 8:00 do 24:00 i w soboty od 8:00 do 22:00.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024