08-08-2019 07:50
08-08-2019 17:44
@mg-oil w danych karty widzisz najbliższy termin spłaty. W wygenerowanym wyciągu będziesz widział zestawienie transakcji oraz kwotę do spłaty. Transakcja zrealizowana po zakończeniu cyklu rozliczeniowego, będzie ujęta w następnym wyciągu. Termin spłaty policzyłeś prawidłowo dla tej transakcji.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |