24-04-2016 21:18
Co powinienem zrobić gdy karta debetowa po upływie 8 dni roboczych nie dotarła mi do domu pod wskazany adres w oddziale? Czy jeszcze raz udać się do oddziału czy może gdzieś zadzwonić?
25-04-2016 20:32 | Edytowano: 25-04-2016 20:32
Zachęcam do kontaktu z infolinią obsługi kart pod numerem 32 357 00 12.
Na ten moment nie wprowadziliśmy zmian. Hasło do bankowości internetowej powinno:
Spróbowałem z google chrome w trybie incognito i dalej jest "Wystąpił problem komunikacji z serwerem, spróbuj ponownie później." co do połączenia internetowego to mam łącze 1GB symetryczne światłowodo
... 15-01-2025Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal
... 15-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
1 | |
1 | |
1 |