04-03-2020 14:00
dzień dobry,
co zrobić gdy podczas próby transakcji kupna wyskakuje mi taki komunikat " ZLECENIE WYKRACZA POZA MAKSYMALNY LIMIT OTWARTYCH POZYCJI DANEGO TYPU".
Żadnego limitu nigdy nie miałem ustawianego na instrumenty pochodne, a nie mogę kupić nawet jednej opcji choć mam środki na to na koncie.
04-03-2020 14:20
Od listopada zeszłego roku nie przyjmujemy zleceń na opcje.
13-05-2020 18:07
A czy planowane jest przywrócenie możliwości handlu na opcjach indeksowych za pośrednictwem Waszego biura maklerskiego ?
14-05-2020 09:19
Będziemy dalej blokować handel opcjami.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |