Jak inwestować

Odpowiedz

problem z wypłatą euro z ing makler.

Dzień dobry

proszę mi pomóc w rozwiązaniu następującej kwestii.

W "Stanie Konta" w ING Makler mam oprócz kwoty w złotówkach jeszcze dosłownie kilka euro które ileś lat temu dostałem w ramach dywidendy. Było to w czasach jak jeszcze funkcjonowała platforma ING Sidoma Online.

Tak wtedy jak i teraz po prostu nie da się wypłacić tych kilku euro ani zrobić z nimi niczego innego choć są one oznaczone jako środki do inwestowania i środki do wypłaty.

Przy korzystaniu z funkcji "Wypłać środki z rachunku maklerskiego" pojawia się możliwość wypłaty jedynie środków w złotówkach.

Czy te kilka euro jest jakoś do ruszenia na moim własnym rachunku ??? Pytam bo może się zdarzyć że jakaś inna spółka którą będę posiadał wypłaci dywidendę również nie w złotówkach i co wtedy.

Odpowiedz
0 Lajków
nerraw38
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
21-06-2017
Wiadomość 1 z 2 (9 866 wyświetleń)

Re.: problem z wypłatą euro z ing makler.

Dzień dobry.

W tej sytuacji są dwie możliwości :

  1. Na infolini Halo Śląski może Pan złożyć dyspozycję przewalutowania tych środków EUR na PLN a następnie samemu przelać środki z konta maklerskiego.
  2. Na infolini Halo Śląski może Pan złożyć dysozycję przelewu walutowego na wcześniej zdefiniowane konto walutowe.

Jeżeli nie ma Pan podpisanej usługi Halo Śląski to można ją uaktywnić w oddziale ING Bank Ślski.

Jesdnocześnie w placówce moż Pan zdefiniować odpowiednie konto walutowe na wpadek przyszłych dywident w walucie.

 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Michal_Br
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
17
6
15-03-2017
Wiadomość 2 z 2 (9 819 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy