31-01-2018 08:09
Dowcipniś
Zaskoczę Cię - akurat nie mam nic ![]()
20-12-2019 21:30 | Edytowano: 20-12-2019 21:32
Dzień dobry,
chciałbym zamknąć konto maklerskie, czy wysyłając takową prośbę poprzez moduł maklerski, rachunek zostanie zlikwidowany? Czy narażę się na jakiekolwiek opłaty?
Pozdrawiam
21-12-2019 20:38
Dzień dobry,
tak, możesz zamknąć konto maklerskie przez wiadomość w module Makler. Możesz również zamknąć telefonicznie pod numerem 201 127 301/32 357 00 32 (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00) lub w oddziale. Ważne, żebyś miał na koncie saldo 0 zł. Za zamknięcie konta nie pobieramy opłaty.
Pozdrawiam
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.