13-10-2021 09:22
13-10-2021 09:24
13-10-2021 09:40
W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim rachunku dlaczego nie możesz złożyć tego zlecenia.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025