Odpowiedz

Problem z maklerem

Witam. Mam ogromny problem z maklerem, ponieważ od 20 minut próbuje zakupić akcje ale się nie da. Przy zakupie wyskakuje mi komunikat że nie mam wystarczających środków żeby dokonać zakupu, pomimo że portfel na głównej stronie pokazuje mi zupełnie co innego i w środkach do inwestowania te pieniądze są. Proszę o pomoc...
Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 813 wyświetleń)

Re.: Problem z maklerem

 
Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 2 z 3 (2 812 wyświetleń)

Re.: Problem z maklerem

W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32  (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim rachunku dlaczego nie możesz złożyć tego zlecenia.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
88
19
15-06-2020
Wiadomość 3 z 3 (2 793 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy