Odpowiedz

Problem z maklerem

Witam. Mam ogromny problem z maklerem, ponieważ od 20 minut próbuje zakupić akcje ale się nie da. Przy zakupie wyskakuje mi komunikat że nie mam wystarczających środków żeby dokonać zakupu, pomimo że portfel na głównej stronie pokazuje mi zupełnie co innego i w środkach do inwestowania te pieniądze są. Proszę o pomoc...
Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 527 wyświetleń)

Re.: Problem z maklerem

 
Odpowiedz
0 Lajków
Sebastian4
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 2 z 3 (3 524 wyświetleń)

Re.: Problem z maklerem

W takim przypadku najlepiej będzie jak skontaktujesz się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem  32 357 00 32  (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00). Sprawdzimy na Twoim rachunku dlaczego nie możesz złożyć tego zlecenia.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
91
19
15-06-2020
Wiadomość 3 z 3 (3 504 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy