Jak inwestować

Odpowiedz

Potwierdzenie prowadzenia IKE

Dzień dobry,
Założyłem IKE w ING, obecnie aby przetransferować środki z PPE na IKE które u Was otworzyłem potrzebuje potwierdzenia zawarcia umowy o prowadzenie IKE, takie potwierdzenie otrzymałem podczas wizyty w placówce, ale okazuje się, że nie było ono prawidłowo wypełnione, zabrakło danych na pierwszej stronie tj. Imię i nazwisko ,na kolejnych stronach te dane już są, jednak placówka która obecnie prowadzi moje PPE nie akceptuje tak wypełnionego dokumentu, jako ,że nie mam czasu po raz kolejny wybierac się do placówki ING potrzebuje takiego potwierdzenia w formie elektronicznej ,może być skan,może być PDF, muszę załatwić to ,,bez wychodzenia z domu".
Proszę o poradę.
Odpowiedz
0 Lajków
Adrian5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (650 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie prowadzenia IKE

Proszę skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie reklamacyjne i postaramy się pomóc Emotikon: Szczęśliwy





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
61
15
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (617 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy