Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Potwierdzenie prowadzenia IKE
10-09-2022 22:06
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
Założyłem IKE w ING, obecnie aby przetransferować środki z PPE na IKE które u Was otworzyłem potrzebuje potwierdzenia zawarcia umowy o prowadzenie IKE, takie potwierdzenie otrzymałem podczas wizyty w placówce, ale okazuje się, że nie było ono prawidłowo wypełnione, zabrakło danych na pierwszej stronie tj. Imię i nazwisko ,na kolejnych stronach te dane już są, jednak placówka która obecnie prowadzi moje PPE nie akceptuje tak wypełnionego dokumentu, jako ,że nie mam czasu po raz kolejny wybierac się do placówki ING potrzebuje takiego potwierdzenia w formie elektronicznej ,może być skan,może być PDF, muszę załatwić to ,,bez wychodzenia z domu".
Proszę o poradę.
Założyłem IKE w ING, obecnie aby przetransferować środki z PPE na IKE które u Was otworzyłem potrzebuje potwierdzenia zawarcia umowy o prowadzenie IKE, takie potwierdzenie otrzymałem podczas wizyty w placówce, ale okazuje się, że nie było ono prawidłowo wypełnione, zabrakło danych na pierwszej stronie tj. Imię i nazwisko ,na kolejnych stronach te dane już są, jednak placówka która obecnie prowadzi moje PPE nie akceptuje tak wypełnionego dokumentu, jako ,że nie mam czasu po raz kolejny wybierac się do placówki ING potrzebuje takiego potwierdzenia w formie elektronicznej ,może być skan,może być PDF, muszę załatwić to ,,bez wychodzenia z domu".
Proszę o poradę.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-09-2022 10:20
Re: Potwierdzenie prowadzenia IKE
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie reklamacyjne i postaramy się pomóc
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość