02-01-2018 10:06
Chyba wczoraj lub przedwczoraj z mojego wirtualnego konta na ingbank.pl zniknęła zakładka "Giełda" i nie mam dostępu do konta maklerskiego. Dlaczego? Czy wydarzyła się jakaś awaria? Jeżeli tak, to dlaczego ING o tym nie powiadomił?
02-01-2018 10:13
Teraz moduł Makler i aplikacja ING Makler Mobile nie są dostępne, ponieważ trwają prace technologiczno-serwisowe związane z wejściem w życie nowych przepisów europejskich, tzw. regulacji MiFID II. Rozpoczęliśmy je w sobotę 30 grudnia od godziny 6:00 i potrwają dzisiaj do późnych godzin wieczornych.
Pierwsza sesja giełdowa w nowym roku, odbędzie się 3 stycznia.
Informację znajdziesz też w Aktualnościach.
02-01-2018 10:16
I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |