02-01-2018 10:06
Chyba wczoraj lub przedwczoraj z mojego wirtualnego konta na ingbank.pl zniknęła zakładka "Giełda" i nie mam dostępu do konta maklerskiego. Dlaczego? Czy wydarzyła się jakaś awaria? Jeżeli tak, to dlaczego ING o tym nie powiadomił?
02-01-2018 10:13
Teraz moduł Makler i aplikacja ING Makler Mobile nie są dostępne, ponieważ trwają prace technologiczno-serwisowe związane z wejściem w życie nowych przepisów europejskich, tzw. regulacji MiFID II. Rozpoczęliśmy je w sobotę 30 grudnia od godziny 6:00 i potrwają dzisiaj do późnych godzin wieczornych.
Pierwsza sesja giełdowa w nowym roku, odbędzie się 3 stycznia.
Informację znajdziesz też w Aktualnościach.
02-01-2018 10:16
Witam,
szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.
Czy jest może na chwilę obecną jakiś
... 11-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |