02-01-2018 10:06
Chyba wczoraj lub przedwczoraj z mojego wirtualnego konta na ingbank.pl zniknęła zakładka "Giełda" i nie mam dostępu do konta maklerskiego. Dlaczego? Czy wydarzyła się jakaś awaria? Jeżeli tak, to dlaczego ING o tym nie powiadomił?
02-01-2018 10:13
Teraz moduł Makler i aplikacja ING Makler Mobile nie są dostępne, ponieważ trwają prace technologiczno-serwisowe związane z wejściem w życie nowych przepisów europejskich, tzw. regulacji MiFID II. Rozpoczęliśmy je w sobotę 30 grudnia od godziny 6:00 i potrwają dzisiaj do późnych godzin wieczornych.
Pierwsza sesja giełdowa w nowym roku, odbędzie się 3 stycznia.
Informację znajdziesz też w Aktualnościach.
02-01-2018 10:16
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025