30-11-2020 09:37
Czy tylko u mnie?
Nie mogę się zalogować... kręci kółko i tyle.
Bankowość elektroniczna działa ok.
30-11-2020 10:05
Obecnie występują utrudnienia w działaniu usługi Makler. Robimy, co w naszej mocy aby przywrócić działanie tej usługi. Przepraszamy za te utrudnienia
30-11-2020 11:31
Obecnie nasze aplikacje maklerskie działają prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia. Jeżeli nadal nie możesz zalogować się do modułu Makler skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 32 357 00 32 lub 801 127 301 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00).
Witam!
Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?
17-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |