09-04-2020 08:59
Nie działa konto - zakładka makler oraz aplikacja maklerska. Nie możność kupna akcji naraża mnie na poważne straty. Czy wiedzą Państwo o tym problemie? Jak nie mają Państwo wystarczających możliwości sprzętowych to niech się Państwo nie bawią w oferowanie funkcji makler swoim klientom.
09-04-2020 09:02
09-04-2020 09:03
U mnie również nie działa.
09-04-2020 09:06
U mnie jest niewidoczny moduł maklera. Taka sytuacja ma miejsce nie pierwszy raz.
Jest to niedopuszczalne- narażanie klientów na straty.
09-04-2020 09:08
Potwierdzam, konto maklerskie a tym samym dostępne na nim środki zniknęły. Właśnie omija mnie możliwość zarobienia kroci w aktualnej sytuacji. ING powinno wypłacać odszkodowanie za brak profesjonalnej obsługi technicznej podczas sesji. Dodzwonić się do Was, ING jest niewykonalne, chat również nie działa. Jak przedmówcy, pragnę dodać, że nie jest to pierwsza sytuacja podczas trwania sesji. Mam wiele kont w ING ale chyba nadszedł czas na zmianę banku. Proszę o informację dla wszystkich w jaki sposób można ubiegać się o zwrot potencjalnie utraconych środków.
09-04-2020 09:10
po zalogowaniu się do moje ing brak zakładki "makler". przed godz zakładka była ale po przejściu do maklera pojawiała się pusta strona. czy wiadomo kiedy makler zacznie działać?
09-04-2020 09:11
Witam, mi również zniknęła zakładka z giełdą a wraz z tym wszystkie środki zgromadzone tam.
09-04-2020 09:12
Witam
Zgadzam się z przedmówcami, czytając wypowiedzi moderatorów o czytaniu informacji pojawiających się w aplikacji i dostosowaniu do nich jest kpiną.
Informacja nawet na aktualnej stronie jest o przerwie od 10.04 a nie 09.04 !! Bardzo nie profesjonalnie
09-04-2020 09:12
Mieliśmy problemy z systemami. Pracujemy i powoli przywracamy działanie systemu.
09-04-2020 09:12
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025