26-01-2018 11:46
Witam,
Ponownie nie dziala modul maklerski.
"VM2303 08a5e7c8aaab180002f82796ded167dbc7db52cf683c12ec7672d87f3548f506.js:337 Refused to apply inline style because it violates the following Content Security Policy directive: "default-src 'self'". Either the 'unsafe-inline' keyword, a hash ('sha256-47DEQpj8HBSa+/TImW+5JCeuQeRkm5NMpJWZG3hSuFU='), or a nonce ('nonce-...') is required to enable inline execution. Note also that 'style-src' was not explicitly set, so 'default-src' is used as a fallback"
Kiedy bedzie dzialal?
Co jest powodem tak czestych awarii?
26-01-2018 11:58
Proszę spróbować wyczyścić cache przeglądarki - w zależności od przeglądarki może to być w różnym miejscu.
Sprawdziliśmy i klienci logują się prawidłowo.
26-01-2018 12:10
Dziekuje za odpowiedz. Teraz bez czyszczenia cache udalo mi sie zalogowac do maklera.
Na glownej stronie ING leci w konsoli pelno bledow (zalacznik), to normalne?
27-01-2018 11:41
michall, dziękujemy za zgłoszenie. Przekazaliśmy je do działu technicznego, aby te błędy zostały wyprowadzone. Dodam, że nie powinny one wpływać na działanie naszej strony.
05-02-2018 17:40 | Edytowano: 05-02-2018 17:41
Czy potwierdzicie, że w chwili obecnej nie działa moduł maklerski?
05-02-2018 18:01
source, przed chwilą występowało chwilowe opóźnienie w logowaniu do naszych systemów. Teraz już powinno wszystko działać jak należy. Jeśli nadal masz trudności, wróć do nas z informacją.
05-02-2018 18:33
Potwierdzam, moduł pracuje już prawidłowo.
05-02-2018 18:46
source, to dobrze
Dziękujemy za informację zwrotną.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |