Odpowiedz
Highlighted

Makler nie działa

Cześć

pierwszy dzień testów i niestety pierwsze problemy - aplikacja makler przestała działać

Nadal mogę się do niej dostać, do ING Indywidualnego już tak.

Jak powinno się zgłaszać takie problemy? Mam nadzieję, że to jednorazowy przypadek, bo dostępność jest dla mnie kluczowa

 

Odpowiedz
0 Lajków
zablotemilasem
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
06-07-2020
Wiadomość 1 z 2 (296 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Makler nie działa

Mieliśmy wczoraj krótką awarię. W takiej sytuacji możesz zadzwonić do maklerów na nr 32 357 00 32 lub napisać wiadomość w Module Makler.
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
3
2
12-06-2020
Wiadomość 2 z 2 (204 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nie działające konto maklerskie.

OlgierdB Prowadzimy dzisiaj prace serwisowe. Informowaliśmy o nich na naszej stronie internetowej. Szczegóły znajdziesz tutaj. 

08-08-2020
Re.: Nie działające konto maklerskie.

U mnie dzisiaj - 8 sierpnia- to samo. Czy ponownie wyłączono moduł z przyczyn technicznych?

08-08-2020
Re: Powiadomienia push o przelewie

@Kuba bardzo dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałam ją do odpowiedniego działu naszego banku. Na bieżąco zbieramy ciekawe pomysły klientów Emotikon: Szczęśliwy na ich podstawie modyfikujemy funkcjonalności w aplikacji M

...

07-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy