Odpowiedz

Makler nie działa

Cześć

pierwszy dzień testów i niestety pierwsze problemy - aplikacja makler przestała działać

Nadal mogę się do niej dostać, do ING Indywidualnego już tak.

Jak powinno się zgłaszać takie problemy? Mam nadzieję, że to jednorazowy przypadek, bo dostępność jest dla mnie kluczowa

 

Odpowiedz
0 Lajków
zablotemilasem
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-07-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 932 wyświetleń)

Re.: Makler nie działa

Mieliśmy wczoraj krótką awarię. W takiej sytuacji możesz zadzwonić do maklerów na nr 32 357 00 32 lub napisać wiadomość w Module Makler.
Odpowiedz
0 Lajków
KrzysztofN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
58
12
12-06-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 840 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy