Odpowiedz

Makler - nie działa

Dzień dobry.

 

Czy ktoś panuje nad aplikacją Makler? Nie da się tego używać. Każda akcja jest bardzo opóźniona. Cokolwiek się nie zrobi, to rezultatu albo nie ma albo pojawia się z dużym opóźnieniem.

 

WebSocket connection to 'wss://makler.ingbank.pl/nolweb/transport/websocket-catalina?key=b886337c-1531-48c5-a616-54e98f4eea27' failed: Unexpected response code: 403
error — common.92940c36a86d34de1e4b.chunk.js:1:2147websocket:connect() - server error, websocket disconnected, reconnecting in 2000ms

 

I tak od kilku dni.

Odpowiedz
0 Lajków
cezaryt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
12
12-12-2016
Wiadomość 1 z 2 (4 105 wyświetleń)

Re.: Makler - nie działa

Cześć.

Bardzo Cię przepraszam za spóźnioną odpowiedź. Ten komunikat był związany z błędami w notowaniach. Faktycznie w tym czasie mieliśmy problemy z odświeżaniem notowań. Rozwiązaliśmy je i od tamtego czasu wszystko działa poprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
DarekN
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
159
63
30-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 942 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Re.: Aktywacja bankowości internetowej

Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy