22-11-2018 11:18
Dzień dobry.
Czy ktoś panuje nad aplikacją Makler? Nie da się tego używać. Każda akcja jest bardzo opóźniona. Cokolwiek się nie zrobi, to rezultatu albo nie ma albo pojawia się z dużym opóźnieniem.
WebSocket connection to 'wss://makler.ingbank.pl/nolweb/transport/websocket-catalina?key=b886337c-1531-48c5-a616-54e98f4eea27' failed: Unexpected response code: 403
error — common.92940c36a86d34de1e4b.chunk.js:1:2147websocket:connect() - server error, websocket disconnected, reconnecting in 2000ms
I tak od kilku dni.
29-11-2018 09:58
Cześć.
Bardzo Cię przepraszam za spóźnioną odpowiedź. Ten komunikat był związany z błędami w notowaniach. Faktycznie w tym czasie mieliśmy problemy z odświeżaniem notowań. Rozwiązaliśmy je i od tamtego czasu wszystko działa poprawnie.
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |