28-12-2020 09:40
Bylaby to bardzo przydatna funkcjonalnosc, na ktora wielu klientow z niecierpliwoscia oczekuje.
Czy jestejscie w stanie okreslic ramy czasowe na jej wprowadzenie?
28-12-2020 19:02
Termin nie jest określony.
19-05-2022 14:17
19-05-2022 15:03
Niestety, nie ma powiadomień.
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |