21-09-2021 15:55
Dzień dobry,
Nie mogę dokonać transakcji sprzedaży FXTBZ21. Komunikat o przekroczeniu limitu transakcji tego typu. Ale 2 miesiące temu mogłem to zrobić z FXTBU21. Nie było problemu. Zabezpieczenie jest. Co robić droga redakcjo?
21-09-2021 16:05
Skontaktuj się w tej sprawie z infolinią biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00) lub prześlij nam pytanie jako "Wiadomość" w module Makler.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |