21-09-2021 15:55
Dzień dobry,
Nie mogę dokonać transakcji sprzedaży FXTBZ21. Komunikat o przekroczeniu limitu transakcji tego typu. Ale 2 miesiące temu mogłem to zrobić z FXTBU21. Nie było problemu. Zabezpieczenie jest. Co robić droga redakcjo?
21-09-2021 16:05
Skontaktuj się w tej sprawie z infolinią biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00) lub prześlij nam pytanie jako "Wiadomość" w module Makler.
Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.
26-12-2025