21-09-2021 15:55
Dzień dobry,
Nie mogę dokonać transakcji sprzedaży FXTBZ21. Komunikat o przekroczeniu limitu transakcji tego typu. Ale 2 miesiące temu mogłem to zrobić z FXTBU21. Nie było problemu. Zabezpieczenie jest. Co robić droga redakcjo?
21-09-2021 16:05
Skontaktuj się w tej sprawie z infolinią biura maklerskiego nr 32 357 00 32 (infolinia dostępna jest w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00) lub prześlij nam pytanie jako "Wiadomość" w module Makler.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
6 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |