23-06-2020 12:33
Witam
czy logowanie do aplikacji mobilnej ING Makler może działać tak jak w innych biurach tj. poprzez zapamiętanie loginu przez aplikację? Wpisywanie każdorazowo loginu i pinu jest irytujące. Niemal wszystkie biura maklerskie dają możliwość wpisywania jedynie pinu. Login zostaje zapamiętany przy pierwszym logowaniu. Czy można to poprawić?
Druga kwestia. Czy istnieje możliwość rozszerzenia aplikacji Notowania 4 Max poprzez przesyłanie zleceń bezpośrednio do systemu transakcyjnego? Taka opcja jest dostępna w części biur maklerskich.
23-06-2020 16:04
Cześć,
dzięki za sugestie ![]()
aplikacja mobilna i PIN: przyjmujemy głos za tym rozwiązaniem. Ale też nie obiecujemy, że zostanie wprowadzone.
N4MAX: na ten moment nie planujemy rozwoju aplikacji o transakcyjność.
Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
06-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025