03-08-2020 07:21
03-08-2020 13:43
Witaj
Po sprzedaży akcji środki są dostępne do przelewu po 2 dniach roboczych po godzinie 16.
Jeżeli w dalszym ciągu nie możesz przelać środków z poziomu Moje ING proszę o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 0 32 357 00 32.
Pozdrawiam
ZbigniewZ
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |