03-08-2020 07:21
03-08-2020 13:43
Witaj
Po sprzedaży akcji środki są dostępne do przelewu po 2 dniach roboczych po godzinie 16.
Jeżeli w dalszym ciągu nie możesz przelać środków z poziomu Moje ING proszę o kontakt z infolinią Biura Maklerskiego pod numerem 0 32 357 00 32.
Pozdrawiam
ZbigniewZ
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.