Przed nami święta zakupów online, czyli Black Friday, Cyber Monday, a niedługo potem gwiazdka i nowy rok - najgorętszy sezon zakupowy. Według najnowszych badań Think Forward Initiative Grupy ING i partnerów projektu, przeprowadzonych na przełomie października i listopada, 45% Polaków zamierza wydać na tegoroczne święta tyle samo, co w zeszłym roku, a 54% większość zakupów zrobi online.
Jak odnaleźć się w obecnej sytuacji, gdy nie czujesz gotowości do założenia sklepu internetowego, a sprzedaż odbywa się głównie w internecie?
Jeśli:
jest dla ciebie rozwiązanie: płatności online imoje, z którego mogą korzystać również te firmy, które nie posiadają sklepu internetowego. Dzięki funkcji linków płatniczych, prosto i w czasie rzeczywistym rozliczysz zdalną sprzedaż.
Sprzedawaj online – wypróbuj linki płatnicze. Oferta specjalna 0zł przez 3 miesiące
To rozwiązanie znacznie wygodniejsze niż przelew tradycyjny. Twój klient nie musi wpisywać żadnych danych do przelewu – płaci jak w sklepie internetowym. Ty dostajesz od razu potwierdzenie płatności i masz porządek w rozliczeniach. Gdyby trzeba było wypłacić ewentualny zwrot, będzie to proste i zautomatyzowane.
Jak skorzystać z naszego rozwiązania i czy jest ono dla ciebie?
Zastanów się, co w tym okresie może cieszyć się szczególnym zainteresowaniem kupujących. To czas na kupowanie nie tylko dla siebie, ale także na szukanie prezentów dla bliskich. Sprzedajesz własne wyroby? Doskonale! Łatwiej będzie się wyróżnić. Weź także pod uwagę, co ze swojego asortymentu jesteś w stanie wysłać klientom, gdyby złożyli zamówienie e-mailem lub telefonicznie.
Zareklamuj się! Poinformuj o ofercie potencjalnych klientów – również tych w najbliższej okolicy. Pierwsza fala epidemii pokazała, że internet pomógł dotrzeć różnym biznesom właśnie do lokalnych odbiorców. Świetnie sprawdzają się tu grupy w serwisach społecznościowych, które skupiają użytkowników z danej dzielnicy czy miasta i pozwalają na zamieszczanie reklam.
Mierz siły na zamiary. Przemyśl, jak dużą sprzedaż możesz zrealizować w ten sposób, tzn. obsłużyć „ręcznie” zamówienia, nadać przesyłki. Realny plan pozwoli wywiązać się z zamówień i uniknąć rozczarowania klientów.
W nowej rzeczywistości usługi odkryły internet i nieźle się w nim odnalazły.
Nawet jeśli twoja praca wymaga bezpośredniego spotkania z klientami, możesz ich skusić ofertą online. Zastosuj formułę „taniej w przedsprzedaży” lub zaoferuj vouchery w atrakcyjnych cenach. Pobierając teraz opłatę za usługi, które zrealizujesz w najbliższej przyszłości, możesz poprawić bieżącą płynność finansową.
A może świadczysz ten rodzaj usług, który dziś z powodzeniem można realizować online? Szkolisz, trenujesz, pomagasz innym rozwiązywać problemy? Jeśli się jeszcze nie odważyłeś, zacznij działać również w internecie! Dzięki temu, możesz dotrzeć do klientów z odległych miejscowości, a z płatnościami imoje rozliczenie załatwisz od ręki, bez czekania na zaksięgowanie tradycyjnych przelewów.
Przeanalizuj, jaki będzie najlepszy sposób dostawy dla twojego produktu (jakie będą przeciętne wartości przesyłek, ich wagi, czy wymagają dodatkowego zabezpieczenia delikatnej zawartości, itp.). Możesz skorzystać z tradycyjnej poczty, kurierów, paczkomatów. Możesz również zaoferować odbiór osobisty, jeśli masz odpowiednie warunki (np. sklep stacjonarny) i aktualna sytuacja na to pozwala.
Pamiętaj, że wystarczy kilka paczek dziennie by kurier przyjechał po nie osobiście. Warto zapoznać się z platformami kurierskimi, które pośredniczą w takich usługach i agregują oferty różnych przewoźników. W paczkomacie z kolei możesz nadać przesyłkę bezpośrednio o każdej porze dnia i nocy, bez czekania w kolejce.
Zaopatrz się w materiały do pakowania i adresowania przesyłek. Upraszczaj ten proces jak tylko się da – zwróć uwagę na uniwersalne opakowania, które można dostosować do rozmiaru przesyłki – dostosowując go do zawartości oraz np. tzw. kangurki, czyli małe przeźroczyste, samoprzylepne kieszonki, w których można umieścić dane adresowe odbiorcy. Pozwoli to na ograniczenie czasu przygotowania przesyłek.
Tu z pomocą przychodzą linki płatnicze imoje.
Poznaj przykłady wykorzystania linków płatniczych w biznesach naszych klientów i skontaktuj się z nami, żeby wypróbować linki płatnicze imoje >>>
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.