Odpowiedz

odejscie od ing

Jestem bardzo nie zadowolony z obslugi infolinii banku ING otoz zamiono karte dla mnie podajrze 12 grudnia 2018 karta do dnia dzisiejszego nie zostala doreczona chcialbym byc klientem ING ale bez karty troche lipa na infolinii mimo ze jej nie otrzymalem to podobniesz ja zaszczeglem . jestem bardzo nie zadowolony ... Prosilbym o pomoc dzis jezeli nie to jutro zamykam konto w ing . bank slaski 

Odpowiedz
krzysiek012
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
04-02-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 238 wyświetleń)

Re.: odejscie od ing

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Kartę do konta wysyłamy listem zwykłym do 8 dni roboczych na adres do korespondencji. Wspominałeś, że zastrzegłeś kartę - zamówiłeś nową? Mógłbyś również sprawdzić, czy Twój adres do korespondencji jest aktualny?
Wystarczy, że po zalogowaniu do Mojego ING wybierzesz opcje:

  • Dane i ustawienia/Dane.

Na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 12 (czynna 24/7) specjaliści mogą sprawdzić kiedy i na jaki adres wysłaliśmy kartę. 

Jeżeli już zamówiłeś nową kartę - przesyłam kilka pomocnych wskazówek:

  1. Gotówkę z bankomatów możesz wypłacać za pomocą kodów BLIK - korzystanie z naszych bankomatów i sieci Planet Cash jest bezpłatne. Ich lokalizacje sprawdzisz tutaj. Jeżeli jeszcze nie korzystałeś z tego rozwiązania - wystarczy, że pobierzesz naszą aplikację i ją aktywujesz. Informacje na temat zakresu usług, jakie daje BLIK możesz w każdej chwili znaleźć na naszej stronie internetowej.
  2. W ofercie mamy także kartę Mastercard w telefonie - do końca roku jest ona bezpłatna. Służy do płatności bezgotówkowych. Możesz ją aktywować w aplikacji i płacić wygodnie telefonem. Szczegółowe informacje w tym temacie znajdziesz tutaj.

Rozumiem, że korzystanie z karty jest dla Ciebie ważne - mam jednak nadzieję, że przesłane wskazówki pomogą Ci w korzystaniu z pieniędzy przed otrzymaniem nowej Emotikon: Szczęśliwy
Zachęcam również do tego, abyś pozostał naszym klientem. Wierzę, że jeszcze pozytywnie Cię zaskoczymy Emotikon: Szczęśliwy
Pamiętaj, że zawsze możesz porozmawiać z naszymi specjalistami:

  • na czacie - wystarczy, że zalogujesz się do Mojego ING przez przeglądarkę internetową. Na dole strony dostępna będzie ta opcja. Czat jest czynny od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 24:00, w soboty od godziny 8:00 do 22:00,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69/ 801 222 222. Infolinia jest czynna 24/7,
  • w oddziale banku.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (5 212 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie udało się pobrać danych

Witam. Od wczoraj męczę się z problemem przy akceptacji Wniosku o pożyczkę gotówkowa po pozytywnej decyzji.
Ciągle mam błąd Nie udało się pobrać danych.
Sprawa zgłoszona niby do działu technicznego ale ...

10-09-2024
Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Aplikacja uruchamia się w normalnej przestrzeni, ale w Sejfie już nie chce.

09-09-2024
Restrukturyzacja

Podczas składania wniosku o restrukturyzacje bank informuje że złożenie wniosku spowoduje w późniejszym czasie trudniejszym otrzymaniu kredytu w banku, jak długo trwa ten okres i po jakim czasie można...

09-09-2024