Bankowość internetowa

Odpowiedz

"Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

[ Edytowane ]
Chciałem zapytać o tą opcję jak w temacie.

Mam na myśli, że jakiś czas temu dla każdej transakcji w analizie wydatków można było zapisać "dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą".

Pytam o to bo zniknęła ( przynajmniej u mnie) taka opcja dla płatności kartą i blikiem, została tylka dla wykonanych własnoręcznie przelewów...

Jest to sytuacja chwilowa czy tak już zostanie? Czasem wieczorem muszę się bawić, bo analiza nie zawsze przypisuje dobrej kategorii np. Empik to wydatki podstawowe, nie było to takie uporczywe, bo można było "nauczyć" analizę prawidłowego przypisywania.
Teraz np. cotygodniowa wizyta w restauracji ląduje w kategorii "rozrywka i podróże" osobiście wolę jednak "wydatki podstawowe"
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 14 (9 818 wyświetleń)

Re.: "Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

W moim przypadku nic się nie zmieniło.
W dalszym ciągu mogę edytować, kategoryzować pojedyncze transakcje.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 14 (9 808 wyświetleń)

Re.: "Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

Kategoryzować też mogę chodzi mi o tą opcję "zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 14 (9 806 wyświetleń)

Re.: "Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

[ Edytowane ]
Oficjalnie da się zrobić to tylko raz przy pierwszej płatności u nowego odbiorcy
Przy kolejnych transakcjach nie ma możliwości zmiany.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 14 (9 801 wyświetleń)

Re.: "Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 14 (9 797 wyświetleń)

Re.: "Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

No to może inaczej: jeśli mam powtarzającą się transakcję kartą lub blikiem to jak mogę ją raz a dobrze przypisać do odpowiedniej dla mnie kategorii?

Bo w przypadku przelewów jest taka opcja, dla karty i blika chyba już nie, a była...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 14 (9 743 wyświetleń)

Re: Re.: "Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

ErRoR Dziękujemy za zgłoszenie. Obecnie pracujemy nad tym rozwiązaniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 7 z 14 (9 721 wyświetleń)

Re: Re.: "Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

W takim razie czekam z niecierpliwością na chwilę kiedy się pojawi 😁
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 14 (9 718 wyświetleń)

Re: Re.: "Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

Jest jakaś orientacyjna data, wiem, że dla ecard i dla Tpay jest już możliwość zapamiętywania kategorii. Nie chodzi mi o datę dzienną, bo to jest niemożliwe, ale chociaż drugi czy trzeci kwartał tego roku, może trochę dalej?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 14 (9 031 wyświetleń)

Re: Re.: "Zapamiętaj dla kolejnych transakcji z tym odbiorcą"

Przepraszam, że musiałeś tyle czekać na naszą odpowiedź, natomiast konsultowaliśmy ją z osobami, które zajmują się tym tematem. Zmiana o która pytasz jest jak najbardziej w naszych planach. Niestety mimo szczerych chęci, póki co nie jesteśmy w stanie określić terminu jej wprowadzenia. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 10 z 14 (8 415 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy