09-07-2016 10:11
WItam,
również należę do grona osób, którym nie podoba się funkcjonalność nowego ING,
czy może mi ktoś podpowiedzieć, gdzie znajdę opcję przelewów specjalnych np ZUS US? w odbiorcach mam zapisane numery do tych urzędów, jednak jak próbuję wykonać przelew, to nie ma opcji specjalnych, jak wcześniej, np nr identyfikatora itp..
Zeby wykonać te przelewy musialam przelogowywać się na starą wersję systemu bankowości, a to nie tylko męczy co też utrudnia pracę.
Chyba, że taka opcja jest, ale ja nie potrafię jej znaleźć? Co również potwierdza, że nowe ING jest nieintuicyjne..
09-07-2016 10:17
może jeszcze inaczej wyjaśnię o co mi chodzi, źle sformuowałam wcześniejszego posta
wcześniej korzystając z opcji przelewy wzorcowe, mogłam wysyłać przelewy specjalne tylko zmieniając numer odpowiadający za dany miesiąc, teraz zeby wysłać przelew do tych urzędów trzeba niepotrzebnie wypełniać milion różnych pol, które nie zmieniają się w róznych miesiącach.
10-07-2016 10:20
Jeśli chcesz zrobić przelew do ZUS lub US wybierz Wykonaj transakcję , następnie wybierz konto z którego chcesz zrobić przelew. W kolejnym etapie wybierasz Inne typy przelewów, gdzie rozwinie się lista przelewów i możesz wybrać przelew do ZUS.
Możesz zrobić przelew z listy ostatnio wykonanych przelewów - możesz wybrać z historii konta Ponów przelew. Formatka przelewu będzie już wypełniona, którą możesz edytować.
11-07-2016 09:05
Każda z przedstawionych przez bank rozwiązań, wiąże się z wypełnianiem większej ilośći okienek bądź też koniecznością specjalnego wyszukiwania w wykonanych już przelewach! Proszę mi pokazać, gdzie w takiej sytuacji jest wyższość nowego systemu ING nad starym? Dlaczego zostają usunięte funkcje które działały wcześniej dobrze- przelewy wzorcowe?
Poza tym, w innych bankach jest możliwość zaplanowania przelewów do urzędów już automatycznie, nie rozumiem, czemu o takiej opcji ING nie pomyślało...
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |