08-05-2017 09:59
Szanowni Państwo,
jedna z moich transakcji (za gaz dla PGNiG) 3 razy została odrzucona (w załączeniu print screen ostatniej 3. próby). Mimo posiadania na koncie wystarczającej kwoty, mimo, że kartą tą wcześniej płaciłam za tę samą usługę (wiec również przez przelewy24), mimo, ze moja tożsamość została przez bank potwierdzona (po wpisaniu danych karty). Proszę o informację, dlaczego transakcja nie przeszła.
Na moją reklamację pracownik przelewy24 odpowiedział:
Transakcja nie została zrealizowana, ze względu na odrzuconą autoryzację przez operatora karty. W takim przypadku można skontaktować się z bankiem aby ten zwrócił się do operatora karty z prośbą o wyjaśnienie.
Pozdrawiam, Anna
08-05-2017 16:11
Za pośrednictwem forum nie mogę sprawdzić szczegółowych danych tej transakcji.
Sprawdź, czy masz ustawione prawidłowe limity dzienne do płatności kartą przez internet (Moje finanse - karta - Limity transakcyjne).
Jeżeli tak, skontaktuj się z nami:
Sprawdzimy, dlaczego Twoja płatność nie została zrealizowana.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |