09-10-2020 11:58
czy występują dzisiaj jakieś problemy w dostępie do bankowości? Zalogować się mogę, natomiast totalnie nie mogę dostać się do konta głównego - ani z poziomu aplikacji ani przez przeglądarkę internetową. Mieli i mieli i nic z tego nie wynika.
09-10-2020 13:20
Mieliśmy przejściowe utrudnienia. Już wszystko działa. Proszę, spróbuj zalogować się ponownie i daj nam znać czy się udało.
Przepraszamy za kłopot!
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |