29-03-2021 18:40
29-03-2021 18:45
Jeśli nie możesz się zalogować do konto, to spróbuj je odblokować tutaj w opcji: Odblokuj dostęp online:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Jeśli się nie uda, to zadzwoń na całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy, co się stało.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |