18-08-2021 15:25
Dzień dobry ![]()
Kilka lat temu w związku z kredytem hipotecznym moja żona założyła konto w ING, do którego zostałem pełnomocnikiem. Przeglądam dokumenty z tamtych czasów i nigdzie nie widnieje przy moich danych Identyfikator Użytkownika. Jedynie Numer Kartoteki Klienta.
Czy to możliwe, że odpowiednich danych do bankowości elektronicznej nie otrzymałem?
19-08-2021 15:35
Jest możliwe, że otrzymałeś pełnomocnictwo do konta, ale nie masz założonej bankowości internetowej. Gdybyś już miał taką usługę w takcie ustanawiania pełnomocnictwa, to konto Twoje żony automatycznie podpięlibyśmy do Twojej bankowości internetowej. Możemy sprawdzić dla Ciebie podczas rozmowy 32 357 00 69 czy masz założoną bankowość, ale nie będziemy tam mogli sprawdzić Twojego loginu (o ile masz przypisany już taki login). Najlepiej będzie, jeżeli odwiedzisz dowolny oddział naszego banku z ważnym dokumentem tożsamości. Jeżeli nie masz założonej bankowości internetowej, to wyrobimy ją dla Ciebie w oddziale za darmo.
19-08-2021 16:02
Zadzwoniłem pod wskazany numer.
Okazuje się, że mój przypadek to:
A więc wszystko jasne ![]()
Dzięki za pomoc!
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |