Odpowiedz

logowanie pełnomocnika konta

Dzień dobry Emotikon: Szczęśliwy

 

Kilka lat temu w związku z kredytem hipotecznym moja żona założyła konto w ING, do którego zostałem pełnomocnikiem. Przeglądam dokumenty z tamtych czasów i nigdzie nie widnieje przy moich danych Identyfikator Użytkownika. Jedynie Numer Kartoteki Klienta.

Czy to możliwe, że odpowiednich danych do bankowości elektronicznej nie otrzymałem? 

Odpowiedz
0 Lajków
izar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
18-08-2021
Wiadomość 1 z 3 (6 779 wyświetleń)

Re: logowanie pełnomocnika konta

Jest możliwe, że otrzymałeś pełnomocnictwo do konta, ale nie masz założonej bankowości internetowej. Gdybyś już miał taką usługę w takcie ustanawiania pełnomocnictwa, to konto Twoje żony automatycznie podpięlibyśmy do Twojej bankowości internetowej. Możemy sprawdzić dla Ciebie podczas rozmowy 32 357 00 69 czy masz założoną bankowość, ale nie będziemy tam mogli sprawdzić Twojego loginu (o ile masz przypisany już taki login). Najlepiej będzie, jeżeli odwiedzisz dowolny oddział naszego banku z ważnym dokumentem tożsamości. Jeżeli nie masz założonej bankowości internetowej, to wyrobimy ją dla Ciebie w oddziale za darmo. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (6 711 wyświetleń)

Re: logowanie pełnomocnika konta

Zadzwoniłem pod wskazany numer.

Okazuje się, że mój przypadek to: 

  • otrzymałeś pełnomocnictwo do konta, ale nie masz założonej bankowości internetowej

A więc wszystko jasne Emotikon: Szczęśliwy

Dzięki za pomoc!

Odpowiedz
0 Lajków
izar
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
18-08-2021
Wiadomość 3 z 3 (6 706 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

13-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Re.: OKO dziecka

Bardzo dobrze, że sprawy są tak weryfikowane przez bank i że z rachunków dzieci nie można wypłacać więcej niż kwoty zwykłego zarządu.
To, że bank tak mocno weryfikuje poprawność pism sądowych jest w pe...

12-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy