18-08-2021 15:25
Dzień dobry
Kilka lat temu w związku z kredytem hipotecznym moja żona założyła konto w ING, do którego zostałem pełnomocnikiem. Przeglądam dokumenty z tamtych czasów i nigdzie nie widnieje przy moich danych Identyfikator Użytkownika. Jedynie Numer Kartoteki Klienta.
Czy to możliwe, że odpowiednich danych do bankowości elektronicznej nie otrzymałem?
19-08-2021 15:35
Jest możliwe, że otrzymałeś pełnomocnictwo do konta, ale nie masz założonej bankowości internetowej. Gdybyś już miał taką usługę w takcie ustanawiania pełnomocnictwa, to konto Twoje żony automatycznie podpięlibyśmy do Twojej bankowości internetowej. Możemy sprawdzić dla Ciebie podczas rozmowy 32 357 00 69 czy masz założoną bankowość, ale nie będziemy tam mogli sprawdzić Twojego loginu (o ile masz przypisany już taki login). Najlepiej będzie, jeżeli odwiedzisz dowolny oddział naszego banku z ważnym dokumentem tożsamości. Jeżeli nie masz założonej bankowości internetowej, to wyrobimy ją dla Ciebie w oddziale za darmo.
19-08-2021 16:02
Zadzwoniłem pod wskazany numer.
Okazuje się, że mój przypadek to:
A więc wszystko jasne
Dzięki za pomoc!
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |